Saturday 13 April 2013

As promised!

Assalamualaikum..

Since semalam aku cari nasi beriani manyak kedai tutup lorrr..so by today as promised kami keluar lagi untuk perkena nasi beriani gam..tapi pada aku tak gam mana pun, boleh la. Kami singgah ni di Restoren Maidah, Jalan Kamaruddin K.Trg, kalau kat sini famous la restoren ni..Not forgotten bawak balik 2 bungkus to my dad and little brother. Dorang malas nak ikut..Aku tak makan pun, kenyang lagi sebab breakfast pagi tadi pun dah lewat. So cubit sikit je dari pinggan bonda buat syarat.. Sambil tunggu bonda makan tu, aku shoot la mana-mana view yang rasa menarik di hati untuk tatapan umum..Hmm malas nak cerita panjang, layan jela gambar yang ada yer..


 Price per Serving: RM 8.00


Mak: Lepas ni mak tak nak makan sini lagi, mahal sangat la :(..
Aku: Tak kisah la mahal pun mak, kalau nak makan makan je, jangan pk sangat sal mahal murah..Janji halal, berkat and kenyangggggg..bulpppp..alhamdulillah

Berseleranya bondaku makan..sampai bertaburan nasi atas meja..Entah apa yang dia tengok pn tak tau ler..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers